In-Seon Hwang

Toimintakalenteri

Suomen Oriental Moodo -liitto ry järjestää jäsenilleen paljon erilaisia tapahtumia ympäri vuoden. Vuosittain toistuvia liiton tapahtumia ovat esimerkiksi sekä Hanmoodon että Hoijeonmoosoolin SM-kilpailut. Lisäksi molemmille lajeille avoimet Kesäleiri ja Avoimet Maajoukkueleirit ovat olleet vakiintuneita suosikkeja. Alla on alustava listaus tämän vuoden tapahtumille.

Liiton viralliset tapahtumat on merkitty OMD-logolla .

Päivittyneet tiedot on merkitty tähtimerkillä .

Kaikki listan tapahtumat eivät ole liiton järjestämiä tai tukemia, mutta myös muut tapahtumat kattava lista auttaa seuroja suunnittelemaan omia tapahtumiaan. Seuraa tarkempia tietoja tapahtumien kutsuista ja lisätiedoista etenkin Hanmoodo-tapahtumien osalta Hanmoodon kotisivujen tapahtumakalenterista! Tärkeimmistä tapahtumista ilmoitellaan lisäksi sähköpostitse.

Toimintavuosi 2018

Vahvistetut ajankohdat on ilmoitettu lihavoituna. OMD-liitto pidättää kuitenkin oikeuden kaikkiin muutoksiin.

20.1.2018 Jyväskylä Open 2018 Jyväskylä
26.5.2018 Hanmoodo SM-kilpailut 2018 Kouvola
  13.10.2018 In-Seon Hwangin potkuseminaari Jyväskylässä
Jyväskylä
27.10.2018 Hoijeonmoosool SM-kilpailut 2018
Lohja

Onko seurasi kiinnostunut järjestämään jonkin näistä tai muun valtakunnallisen tapahtuman? Ota yhteyttä hallituksen jäseniin tai puheenjohtajaan!