Seppo Iivonen

Kutsu liiton syyskokoukseen 2017

Tervetuloa Suomen Oriental Moodo -liiton syyskokoukseen. Kokous pidetään Suomen Oriental Moodo -liitto ry:n Liittopäivän yhteydessä Hyvinkäällä 2.12.2017 EA-koulutuksen jälkeen n. klo 15-16.

Paikkana on Hyvinkään seuran treenisali Urheilupuiston Judosalissa (Urheilukatu 19, Hyvinkää).

Kokouksessa hyväksytään tulevan vuoden toimintasuunnitelma (liitteenä alla) ja valitaan hallituksen jäsenet vuodelle 2018. Toivottavasti mahdollisimman monella on ideoita ja toiveita liiton toiminnan kehittämiseksi niin, että vuodesta 2018 saadaan entistäkin parempi! Ohessa myös esityslista. Nähdään Hyvinkäällä!

Liitteet
Download this file (2017 Kokouskutsu - Syyskokous.pdf)2017 Kokouskutsu - Syyskokous.pdf[Kutsu ja esityslista Suomen Oriental Moodo -liiton sääntömääräiseen syyskokoukseen 2017]
Download this file (2018 Toimintasuunnitelma.pdf)2018 Toimintasuunnitelma.pdf[Toimintasuunnitelma 2018 tutustuttavaksi ja kommentoitavaksi]

Liittopäivä ja EA-koulutus Hyvinkäällä 2.12.

Liittopäivillä EA-koulutusta, syyskokous sekä kehonhallintaa YouMovessa!

Pistäkää päivämäärä kalenteriin. Lauantaina joukuun 2. päivänä järjestetään Suomen Oriental Moodo -liitto ry:n liittopäivä Hyvinkäällä. Päivän tarkka suunnitelma tarkentuu lähempänä, mutta aktiivinen aika on joka tapauksessa n. klo 13-18 ja ohjelmassa olisi tällä hetkellä liiton omiin lajeihin räätälöity EA-koulutus, syyskokous sekä ohjattua ja vapaata kehonhallintaliikuntaa YouMovessa.

YouMove on luonnollisen liikunnan treenisali, joka on varustettu niin permanto-, airtrack-, boulderointi-, parkour- kuin trampoliinialueilla. Luvassa on siis monipuolista liikuntaa, joka toimii mainiosti kamppailulajin oheisharjoituksena.

EA-koulutus on keväällä 2017 Vetäjäkoulutukseen osallistuneille ilmainen. Muille jäsenille EA-koulutus maksaa 10 eur ja ei-jäsenille 20 eur. Koulutuksesta osallistujat saavat itselleen koulutusmateriaalin.

Liitto tarjoaa YouMove-liikunnan kaikille jäsenille!

Hoijeonmoosoolin SM-kisojen tulokset 2017

Pienet mutta sitäkin kovemmat kisat Hojiksen Suomenmestaruuksista oteltiin Vantaalla sunnuntaina 1.10.2017. Tulokset alla liitteenä. Suuri kiitos kaikille osallistuneille ja järjestäjille!

Liitteet
Download this file (HJMS SM 2017 Tulokset.pdf)HJMS SM 2017 Tulokset.pdf[Hoijeonmoosool SM-kilpailuiden tulokset - Vantaa 1.10.2017]

Jäsenedut päivitetty Jäsenyys ja edut -sivulle

Suomen Oriental Moodo -liiton jäsenyys tuo henkilö- ja seurajäsenille etuja, jotka on nyt päivitetty liiton kotisivuille Jäsenyys ja edut -sivulle.

Henkilöjäsenillä on oikeus

• osallistua maajoukkue-leiritoimintaan
  • osallistua liiton järjestämiin kilpailuihin
  • osallistua liiton koulutuksiin ja tapahtumiin
  • vierailla vapaasti muiden jäsenseurojen treeneissä

Seurajäsenillä on oikeus

• kerätä tuloja järjestämällä liiton alaisten lajien kisoja
  • lainata liiton kalustoa
  • hakea liitolta avustuksia
  • käyttää myClub-jäsenrekisteriohjelmaa
  • markkinoida toimintaansa liiton alaisena yhdistyksenä
  • käyttää Moodo-kansiota toiminnassaan
  • hyödyntää liiton peruskurssivakuutusta

Hoijeonmoosoolin SM-kisat 2017 Vantaalla

Tervetuloa Hoijeonmoosoolin suomenmestaruuskilpailuihin Vantaalle 1.10.2017 kaikki hoijeonmoosool- ja hanmoodo-harrastajat!

Ilmoittautuminen HJMS SM-kilpailuihin 2017 on nyt auki. Suomenmestaruuksista mitellään Vantaalla Hakunilan kalliosuojan budotilassa sunnuntaina 1.10.2017. Kisalajina on HJMS-täyskontaktiottelu, jossa otellaan kaksi täyskontaktierää ja lukko-otteluerä.

Ilmoittautumisia kerätään myClubissa 22.9. asti, joten on jälleen hyvä aika käydä tarkistamassa omat tiedot jäsenrekisterissä.

Maajoukkue HJMS MM-kisoihin 2017

Suomen maajoukkue 24.-26.11.2017 Guadalarajassa Meksikossa pidettäviin Hoi Jeon Moo Soolin maailmanmestaruuskisoihin on valittu. Joukkue koostuu maajoukkuetoiminnan vetäjien valitsemista ja pääopettaja In-Seon Hwangin puoltamista harrastajista, perustuen aktiivisuuteen ja tuloksiin maajoukkueleireillä ja kilpailuissa. Suomen Oriental Moodo -liitto tukee virallisen maajoukkueen harrastajia maajoukkuetoiminnan tuotoilla. Maajoukkueeseen on valittu:

• Elias Heikkilä, Seinäjoki
  • Konsta Nisula, Lohja
  • Christian Pöyhönen, Helsinki
  • Mikael Räsänen, Hyvinkää
  • Emmi Seppälä, Jyväskylä
  • Jukka Suvanto, Lohja
  • Riina Tuhkasaari, Seinäjoki
  • Stella Vuorio, Helsinki
Onnea valituille! Lue lisää maajoukkuetoiminnasta: hoijeonmoosool.blogspot.fi

Hanmoodo tasontarkastusleirit syksyllä 2017

Opettaja Young Suk pitää syksyllä hanmoodo tasotarkistusleirejä mustille vöille. 1. daneille tullaan järjestämään oma leiri ja 2.-3.daneille omansa. Leirille osallistuminen on ensiarvoisen tärkeää, sillä tarkistusleirillä opettaja tarkistaa kunkin henkilökohtaisen tason lajin eri osa-alueilla ja laatii henkilökohtaisen etenemissuunnitelman. Saat leirillä tietoosi, kuinka kaukana olet seuraavasta dan-arvostasi ja mitä sinun tulee tehdä sen saavuttamiseksi.

Tasoleiriopetus tulee perustasoleirien jälkeen olemaan henkilökohtaisemmin räätälöityä paremman kehityksen takaamiseksi. Tulosten pohjalta opettaja antaa myös tarvittaessa yksilöllisiä harjoitteita ja ylimääräistä henkilötason opetusta tavoitteisiin pääsemiseksi. Tarkistusleirin pohjalta luodaan siis harrastajalle henkilökohtainen polku kohti seuraavaa dan-arvoa

Leiripäivät:

• 14.10. Tasontarkastusleiri 1. dan ja ruskeat Helsingissä
  • 21.10. Tasontarkastusleiri 1. dan ja ruskeat Seinäjoella
  • 28.-29.10. Tasontarkastusleiri 2.-3. dan Seinäjoella

Opettaja tarvitsee ennakkoilmoittautumiset tarkistusleirille etukäteen, jotta pystyy suunnittelemaan leiritoteutuksen paremmin. Leiri kestää koko päivän ja päivän hinta n. 100€ (tarkentuu lähempänä). Ryhmä ei saa olla liian iso ja tarvittaessa tullaan toteuttamaan toinen vastaava leiripäivä. Tavoite on, että joka puolelta Suomea saadaan väkeä paikalle.

Ota muistiinpanovälineet mukaan! Tulet myös saamaan leiripalautteet kirjallisena sähköpostiisi.

Joten sinä 1.danin omaava Hanmoodo harrastaja! Ilmoittaudu 31.7. mennessä sähköpostitse osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. ja etenemispolkusi kohti seuraavaa dan-arvoa kirkastuu tuota pikaa. Ilmoittautuneille lähetetään tarkemmat tiedot osa-alueista, mitä leirillä tullaan kysymään, valmistautumisen selkeyttämiseksi.

Hanmoodo SM-kilpailuiden 2017 tulokset

Kouvolan Kuusankoskella kisattiin lauantaina 6.5.2017 Hanmoodon suomenmestaruuksista. Liitteenä tulokset. Suuret kiitokset kaikille osallistujille - ja erityiskiitos Kouvolan seuralle mainioista järjestelyistä ja ahkerasta työstä niin kisojen ennakkojärjestelyissä kuin kisapäivänä. Nähdään jälleen seuraavissa tapahtumissa!

Liitteet
Download this file (Hanmoodo SM 2017 tulokset.pdf)Hanmoodo SM 2017 tulokset.pdf[Hanmoodon Suomenmestaruuskilpailuiden 2017 tulokset]